Higjiena dhe kujdesi pėr implantet: intervistė me Luca Landi, president i Shoqatės Italiane tė Periodontologjisė dhe Implantologjisė

| 30 Prill 2021 |

Shėndeti i gojės sonė ėshtė i rėndėsishėm, higjiena e duhur orale dhe mėnyra adekuate e jetesės  na ndihmojnė tė parandalojmė sėmundjet inflamatore qė mund tė kenė pasoja tė rėnda siē ėshtė rasti i periodontitit.

Njė arsye mė shumė pėr tė pasur njė gojė tė shėndetshme ėshtė vendosja e implanteve qė mund tė zėvendėsojnė far mirė dhėmbėt natyralė tė humbur pėr arsye tė ndryshme. Ato janė rrėnjė artificiale qė zakonisht pėrbėhen nga titani i futur brenda kockės nė tė cilėn mė pas janė ankorohen kurorat e dhėmbėve.

Implantet: rėndėsia e diagnozės

Jo tek tė gjithė pacientėt mund tė vendosen implante, shpjegon Landi, diagnoza ėshtė shumė e rėndėsishme. Ėshtė e nevojshme tė kuptohet nėse ka sėmundje inflamatore tė zgavrės sė gojės tė tilla si pėr shembull periodontiti. Nėse ka sėmundje tė mėdha tė pa kompensuara siē ėshtė diabeti qė pėrfaqėson njė faktor rreziku pėr dėshtimin e mundshėm tė operacionit ose implantit nė planin afatgjatė. Njė kundėrindikacion tjetėr ėshtė duhanpirja, e cila shkakton ndryshime metabolike dhe biokimike gjithashtu zvogėlon lehtėsinė e shėrimit tė plagės dhe me kalimin e kohės mund tė shkaktojė dėme.

Implantet: pse mund tė dėmtohen

Ekzistojnė dy shkaqe kryesore qė mund tė shkaktojnė dėme nė implant: i pari biologjik dhe i dyti mekanik. Dėmtimi biologjik lidhet me njė inflamacion qė ndodh rreth implantit dhe qė quhet peri-implantit njė sėmundje qė i ngjan shumė asaj qė quhet paradontit. Shkaktohet nga bakteret tė cilat, duke u grumbulluar rreth implantit, inflamojnė mishin e dhėmbėve. Nėse inflamacioni nuk kundėrvihet, ai pėrcakton njė humbje kockore progresive rreth implantit me dhimbje pasuese, abscese tė mundshme deri nė humbjen e implantit. Nga ana tjetėr, dėmtimi mekanik mund tė jetė pėr shkak tė njė funksioni tė ndryshuar tė pėrtypjes. Pacientėt me bruksizėm qė mbingarkojnė dhėmbin ose mbingarkesa okluzale pėr shkak tė pėrtypjes sė gabuar janė faktorė qė mund tė ēojnė nė humbjen e implantit.

Implantet: kujdesi ditor

Stili i jetės dhe higjiena e gojės janė shumė tė rėndėsishme nė pėrcaktimin e suksesit dhe kohėzgjatjes sė implantit. Ėshtė e nevojshme tė shmanget formimi i pllakave qė mund tė shkaktojnė infeksion dhe pėrkeqėsim tė implantit pėr kėtė pėrveē pastrimit tė rregullt tė dhėmbėve pas ēdo vakt, ėshtė e nevojshme tė pėrdoret njė furēė interdentale dhe njė fill dhėmbėsh tip spongy qė ndihmon pėr tė hequr mė mirė pllakat.