Covid-19, infeksionet nė mesin e tė vaksinuarve tė rralla por tė mundshme. Ja, nė cilat raste

| 17 Shtator 2021 |

Nė njė studim tė botuar nė Lancet Infectious Diseases, studiuesit nga Shkolla e Mjekėsisė Yale analizuan infeksionet "e pėrparuara" tė Covid-19, tė cilat mund tė zhvillohen tek njerėzit plotėsisht tė vaksinuar. "Nė Shtetet e Bashkuara, pandemia Covid-19 filloi 18 muaj mė parė. Vaksinimet filluan nė dhjetor 2020, gjė qė uli ndjeshėm shkallėn e infeksionit, por infeksionet, megjithėse tė rralla, u vunė re edhe tek individėt plotėsisht tė vaksinuar" shpjegon studiuesi Prerak Juthani.

Studiuesit analizuan tė dhėnat nga 969 pacientė, tė cilėt rezultuan pozitivė pėr Sars-CoV-2, tė shtruar nė spital midis marsit dhe korrikut 2021 tė pėrfshirė nė bazėn e tė dhėnave Yale New Haven Health. Nga 969 pacientė, 54 u vaksinuan plotėsisht gjatė pranimit ose shfaqjes sė simptomave. Nga kėta 54 individė, 14 kishin sėmundje tė rėnda dhe katėr kėrkonin shtrimin nė njėsinė e kujdesit intensiv. Analiza e tė dhėnave tregoi se shumica e infeksioneve mė tė rėnda ndodhėn tek njerėzit e moshuar me njė moshė mesatare 80.5 vjeē, dhe tė cilėt kishin faktorė tė tjerė rreziku, tė tillė si obeziteti ose diabeti.

"Kur filluam tė analizonim tė dhėnat nga 14 pacientėt plotėsisht tė vaksinuar qė kishin patologji tė rėnda, vumė re se kėta njerėz kishin tendencėn tė ishin mė tė vjetėr nė moshė dhe mė komorbidė. Ne po punojmė pėr tė kuptuar mė mirė se cilėt faktorė shtesė mund tė pėrfshihen nė zhvillimin e infeksioneve serioze Covid-19 pas vaksinimit, nė mėnyrė qė tė identifikojmė strategji pėr parandalimin e kėtyre rasteve nė tė ardhmen nė popullatė" thotė Juthani. Studiuesit theksojnė se ndėrsa ky studim u pėrqendrua nė infeksionet e pėrparuara, ėshtė e rėndėsishme tė theksohet se mbi 94% e pacientėve tė shtruar nė spital nuk ishin vaksinuar plotėsisht nė kohėn e pranimit dhe se tė dhėnat e tyre konfirmojnė edhe njė herė se vaksinat janė jashtėzakonisht efektive.

Pėr mė shumė informacion:

Lancet Infectious Diseases 2021. Doi: 10.1016/S1473-3099(21)00558-2