Vlerėsimi in vitro i kapacitetit baktericid i njė shpėlarėsi inovativ tė bazuar nė njė peptid D-enantiomerik

Instrumente dhe Materiale | 22 Qershor 2023 |

Biofilmi oral, i pėrbėrė nga bashkėsi mikrobiale me shumė lloje, luajnė njė rol themelor nė nxitjen e sėmundjeve dentare si kariesi, inflamacioni pulpal dhe ai periodontal.

Pėrveē sipėrfaqes sė dhėmbit, sipėrfaqja e restaurimeve dentare duhet tė konsiderohet si njė platformė e rėndėsishme pėr ngjitjen e biofilmit dhe rritjen e baktereve. Vrazhdėsia e sipėrfaqes sė restaurimeve mund tė ndikojė nė ngjitjen e hershme bakteriale nė rrėshirat e pėrbėra, duke rritur rrezikun e infeksioneve orale, duke rezultuar nė dėmtime tė konsiderueshme tė dhėmbėve natyrorė dhe indeve mbėshtetėse dhe duke rritur nevojėn pėr zėvendėsim tė shpeshtė tė restaurimit.

Prandaj, nė rastin e pacientėve me rrezik tė lartė pėr karies, ėshtė thelbėsore qė nė mėnyrė efektive tė eliminohen bakteret e gojės qė banojnė nė biofilmat e materialeve restauruese pėr tė siguruar ruajtjen e njė mikrobiome tė shėndetshme orale dhe pėr tė zbutur disbiozėn.

"Kontrolli kimik" i pllakės ėshtė njė parim i vlefshėm dhe i pranueshėm nėse kombinohet me higjienėn e duhur "mekanike" orale. Shpėlarjet me klorheksidinė kanė treguar tė jenė tė sigurta dhe efektive, por duhet tė pėrdoren nė afate tė shkurtėr kohor.

Peptidet antibiofilmike (antimikrobike) janė sugjeruar pėr trajtimin e infeksioneve orale me shumė lloje dhe duket se janė efektive kundėr biofilmave tė formuar nga bakteret Gram-negative dhe Gram-pozitive.

Nė mėnyrė tė veēantė, peptidi DJK-5 (njė peptid kationik D-enantiomerik) kohėt e fundit ka tėrhequr shumė vėmendje pėr aftėsinė e tij antibiofilmike me spektėr tė gjerė nė sektorin biomjekėsor.

Tipologjia e kėrkimit dhe modaliteti i analizės

Nė njė studim in vitro tė botuar nė "Journal of Dentistry", autorėt kanė vlerėsuar kapacitetin dinamik baktericid tė disa shpėlarėsve konvencional tė disponueshėm nė treg duke i krahasuar ata me njė gargarė novatore tė bazuar nė njė peptid D-enantiomerik kundėr biofilmave oral shumė-specie rritur nė materiale tė ndryshme restauruese dentare.

Katėr rrėshira tė pėrbėra (3M Supreme, 3M Supreme flow, Kerr Sonicfill dhe Shofu Beautifil II) dhe njė ēimento jonomer xhami (GC Fuji II) u pėrdorėn si materiale restauruese. Biofilmat e pllakave u rritėn nė sipėrfaqet e diskut tė materialeve tė ndryshme restauruese pėr 1 javė.

Vrazhdėsia e sipėrfaqes dhe ngjitja e biofilmit u vlerėsuan me mikroskop elektronik skanues. Biofilmat njėjavore tė rritur nė mėnyrė anaerobike nė 37°C mė pas u ekspozuan ndaj secilės prej pesė solucioneve pėr njė minutė (dy herė nė ditė pėr shtatė ditė). Shpėlarėarėsit e gojės tė pėrdorur ishin: Listerine Total Care, Paroex Gum me 0,12% klorheksidinė, 0,001% peptid D-enantiomerik DJK-5 dhe uji i distiluar.

Dinamika u monitorua dhe ndryshimi nė biovolumin e biofilmave dhe pėrqindja e baktereve tė vdekura u analizua me mikroskop konfokal skanues lazer.

Rezultatet

Tė gjitha materialet restauruese tė hulumtuara nė kėtė studim kishin vrazhdėsi tė ngjashme sipėrfaqėsore me ngjitje tė paprekur tė biofilmit. Pėrqindja e baktereve tė vdekura dhe biovolumi i biofilmave tė trajtuar nga ēdo solucion shpėlarės oral mbeti konstant midis ditėve 1 dhe 7, pa dallime tė rėndėsishme statistikisht.

DJK-5 tregoi pėrqindjen mė tė lartė tė aktivitetit baktericid (deri nė 75.7%; kundrejt ~20-40% pėr shpėlarėsit e tjerė oral) midis tė gjitha solucioneve tė testuara brenda 7 ditėve.

Konkluzionet

Nga tė dhėnat e kėtij studimi, tė cilat duhet tė konfirmohen edhe nė punime tė tjera tė ngjashme, mund tė konkludohet se DJK-5 i kalon shpėlarėsit oral konvencionalė pėr sa i pėrket aktivitetit baktericid ndaj biofilmave oral me shumė lloje tė rritura nė materiale restauruese dentare.

Implikimet klinike

Peptidi antimikrobik DJK-5 duket tė jetė efektiv kundėr biofilmave oral dhe shėrben si njė kandidat premtues pėr zhvillimin e shpėlarjeve tė ardhshme tė gojės pėr tė pėrmirėsuar higjienėn orale afatgjatė.

Pėr mė shumė informacion:

Jinghao Hu, Jian Yu, He Liu, Zhejun Wang, Markus Haapasalo, Evan F. Haney, Robert E.W. Hancock, Shuli Deng, Ya Shen. Dynamic killing effectiveness of mouthrinses and a D-enantiomeric peptide on oral multispecies biofilms grown on dental restorative material surfaces. J Dent luglio 2023;134:104552.

Pėr tė votuar duhet tė vendosni kredencialet tuaja nė Medikey