Profilaksia e antibiotikėve te pacientėt me zemėr

Farmakologji | 8 Janar 2016 |

Profilaksia e antibiotikėve te pacientėt me zemėr

Nė disa raste mjekėt dhe dentistėt rekomandojnė qė pacienti tė marrė antibiotikė pėrpara disa procedurave dentare. Kjo quhet "profilaksia e antibiotikėve. Por pėrse personeli shėndetėsor e sugjeron kėtė hap?
Tė gjithė ne kemi nė gojė baktere dhe njė numėr i trajtimeve dentare - edhe rutina e ditės si pėrtypja e ēamēakėzit, larja e dhėmbėve me furēė ose pastrimi me fill dentar - mund tė lejojnė bakteret qė tė hyjnė nė sistemin e qarkullimit tė gjakut (bakteremia). Pėr shumė prej nesh, ky nuk ėshtė njė problem. Njė sistem imunitar i shėndetshėm parandalon kėto baktere qė tė shkaktojnė dėmtime. Megjithatė, ekziston shqetėsimi, se te disa njerėz bakteremia mund tė shkaktojė infeksion diku tjetėr nė trup.
Por kush ėshtė nė rrezik? Profilaksia e antibiotikėve rekomandohet pėr njė numėr tė vogėl njerėzish tė cilėt kanė gjendje tė veēanta tė zemrės. Shoqata Amerikane e Zemrės ka dhėnė udhėzime identifikuese pėr njerėzit qė duhet tė marrin antibiotikė pėrpara trajtimeve dentare.

Sipas kėtyre udhėzimeve, profilaksia e antibiotikėve duhet tė merret nė konsideratė pėr personat me:
•  Valvula artificiale tė zemrės.
• Njė histori e njė infeksioni nė konturet e zemrės ose tė valvulave tė zemrės i njohur si endokarditi infektiv, njė infeksion i pazakontė, por i rrezikshėm pėr jetėn.
• Transplant i zemrės nė tė cilin ka njė problem nė njėrėn nga valvulat e zemrės.
• Gjendjet e zemrės qė janė tė pranishme qė nga lindja: si janė:
- Sėmundje cyanotic tė pariparueshme qė janė sėmundje tė lindura tė zemrės, duke pėrfshirė personat me devijime paliative dhe tė kanaleve tė zemrės.
- Defekte tė riparueshme me njė material proteze ose pajisje - e vendosur me operacion ose me ndėrhyrje tė kateterit - gjatė gjashtė mujorit tė parė pas riparimit.
- Rastet nė tė cilat njė defekt nė zemėr ėshtė riparuar, por ka mbetur njė defekt ende dhe qėndron te pjesa ku ėshtė kryer ndėrhyrja ose nė pjesėt afėr me pjesėn e protezės ose proteza mund tė pėrdoret pėr riparim.

Ndaj dhe ėshtė mirė tė konsultoheni me pacientėt pėr tė kuptuar nėse ai vuan nga ndonjė nga gjendjet e pėrshkruara mė sipėr pėrpara se te jepni njė terapi antibiotike.

Pėrktheu: Valbona Spahia